"Kalu kita sukakan seseorg, jgn beritahu si dia. Nanti ALLAH kurangkan rasa cinta padanya dan ALLAH takkan bagi.Tapi luahkan pada ALLAH, beritahu ALLAH. ALLLAH mahu tahu jodoh kita siapa.Dan siapa dia, siapa kita"

Thursday, September 30, 2010

menyusuri kenangan

ari nie lepas aku g klinik gigi...aku singgah kat tasik titiwangsa...
kat sana mmg banyak kenangan...bersama kawan sekolah ..bersama si dia...
seronok sangat...

dah hampir 11 thn tinggalkan sekolah..rindu plak rasanya masa tu.....
balik dari sekolah sesama...singgah 7E...berjalan redah hujan...berlari kejar bas(takut terlepas)...
lepak kat tasik....ponteng...kalu bole nak jer balik masa tu...

dah 11 tahun berlalu...tempat tu juga aku singgah td...
nasib baik tak der org sbb br lepas hujan, org berjogging pun tak ramai...
duduk sekejap kat wakaf tu..kat bangku yg pernah aku dan dia duduk...berbual,berbicara ttg kami
w/pun sekejap tapi mmg ingat sampai sekarang...

aku berjalan menyusuri kembali memori..cuma skrg tak sampai hati utk biarkan ia pergi...
biarlah lah tersemat dalam ingatan...mmg aku rindukan dia.........

No comments: