"Kalu kita sukakan seseorg, jgn beritahu si dia. Nanti ALLAH kurangkan rasa cinta padanya dan ALLAH takkan bagi.Tapi luahkan pada ALLAH, beritahu ALLAH. ALLLAH mahu tahu jodoh kita siapa.Dan siapa dia, siapa kita"

Friday, January 7, 2011

apa lagi!!!!!!!!!

apa lagi yang tak puas ati...
damn....kau sendiri pijak kepala aku
aku diamkan je...
sape yg wat sape skrg.............

mcm sia2 je hidup kau buat...
mcm aku nie tak der je ... ble bercakap, bercerita ...respon kau tu sepi........
aku nak kau bg respon je......senyum pun ok....tanda kau dgr........nie apa yg aku dpt hanya masam macm cuka je muka tu........

kau wat life aku suck......
ble berjalan ... mcm aku nie tak wujud...asik nak dulu je... aku dah tegur tp sama jgk...dr dulu smpi skrg....kau kejar ape....ader emas ke...harta karun kat depan kau yg perlu kau kutip....
kutiplh....yg belakang gerenti tercicir....

kalu kau rasa org lain is better than me....ok fine.....
silakan...teruskan....tp ingat jgn menyesal nnt.......
dah banyak kali aku bagi peluang kat kau.....dah banyak kali aku maafkan kau....aku sabar dengan kau.......sentiasa fikirkan yg baik2...tak syak buruk pasal kau tp aku....kau fikir yg aku nie macam perempuan murah...

aku cantikkan diri untuk kau, melawa utk kau ....supaya kau dapat pujian....
tp apa yg aku dapat....senyum sinis kau dgn muka masam kau....
aku yg kena tanya pada kau...lawa tak? kau hanya angguk je tanpa bersuara............KAU BISU KE,TULI KE ATAU BUTA ?

aku penat....sakit ati.... makan ati pasal kau
SEMUA NYER pasal KAU........

BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: