"Kalu kita sukakan seseorg, jgn beritahu si dia. Nanti ALLAH kurangkan rasa cinta padanya dan ALLAH takkan bagi.Tapi luahkan pada ALLAH, beritahu ALLAH. ALLLAH mahu tahu jodoh kita siapa.Dan siapa dia, siapa kita"

Tuesday, July 6, 2010

pembedahan katak dan tikus

ari nie lewat smpi ke sekolah...nak dekat kul 8 br sampai...bas tak der (dlm erti kata lain aku sendiri lewat bersiap)....cik abang plak tertinggal kunci kat hotel...dah agak mesti ader jer ....

buka jer pintu kat meja jubin ader...katak, hamster dan tikus putih...ari nie ader science club nak wat pembedahan...aku tgk katak kecik sgt...mcm maner nak bedah...tgk plak hamster...mmg tak sampai hati lah....tikus putih tu diaorg letak dlm kotak...nasib baik tak melompat keluar...haish...lain disuruh bawa lain plak yg diaorg bawa...

ramai anak2 murid tgk hamster...semua tanya nak bunuh dia ker...tak,aku nie bukannya manusia kejam nak bunuh benda yg comel 2... tahun nie masuk hampir 3 thn aku bedah..pada siapa yg bole ku turunkan ilmu ini....

masa tgh nak bedah katak, ramai lah berebut nak buat sudahnya aku juga yg kena abiskan bedah ...siap kuarkan isi dalam .... tikus setitik darah pun tak der...katak silap potong sikt je abis lah berlumuran darahlah...............

No comments: