"Kalu kita sukakan seseorg, jgn beritahu si dia. Nanti ALLAH kurangkan rasa cinta padanya dan ALLAH takkan bagi.Tapi luahkan pada ALLAH, beritahu ALLAH. ALLLAH mahu tahu jodoh kita siapa.Dan siapa dia, siapa kita"

Friday, July 16, 2010

teguran

perangai aku mmg tak suka nak menegur org even suami aku pun aku jarang nak tegur but mereka nie jenis tak faham perasaan org...bukan tak kasi sentuh atau aper2 pun tp tolong lah tgk keadaan...line clear ker tak...pantang tinggal kejap jer...mula lah .

aper yg aku ada sekrg nie hasil titik peluh aku...aku tak minta dr sesape pun...susah ker senang ker aku tanggung sendiri tp bila ada kesenangan time tu lah ader yg ambik kesempatan........

Arwah mama dah ajar aku .....jgn sentuh brg org tak kira kat mana pun ..rumah org ker,shopping mall ker ..maner jer lah...tu pasal g umah org,mmg asik telan air liur jer (kalu nmpk coklat or food), mainan ker..tgk jer jgn usik...
bukan pasal takut pecah atau rosak...takut nnt bergaduh...mmg time tu duduk lah dgn arwah sampai arwah kata balik...so sekrg nie perangai mmg kalu g rumah org ,duk kejap jer....bukan aku nie sombong...dah MEMANG DIAJAR begitu

so saper yg terasa ker aper ker minta maaf lah ye...dah MEMANG TABIAT SAYA......

No comments: